maandag 15 april 2013

Red or green must not be seen

Hallo Allemaal,

Hier nog een mooi kaartje dat ik vorig jaar gemaakt heb maar nog steeds niet op mijn blog geplaatst had. ( druk, druk, druk haha).
Nu is er een challenge waar ik graag aan mee wil doen en daar past dit kaartje goed bij.
Het onderwerp bij Winter Wonderland is: Red or Green must not be seen op: http://christmasblogchallenge.blogspot.nl/2013/04/winter-wonderland-red-and-green-must.html

Zo komt mijn kaartje toch nog goed van pas en ben er zelf ook wel trots op.


3 opmerkingen:

  1. Fabulous Christmas card. I love the ice skates.

    Thanks for joining this weeks challenge at Winter Wonderland.
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. what a beautiful card, thank you for joining us at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilona. Ik heb een vraag voor jou, maar kan je email niet vinden op je blog. Zou je mij willen mailen op mirandaversteege.mv@gmail.com ? Alvast bedankt, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen