zaterdag 17 november 2012

WinterWonderland



Met deze leuke kaart wil ik graag mee doen aan de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje met het thema Winterwonderland.
Dit vind ik echt een heel leuk thema en heb dan ook meerdere kaarten in dit thema gemaakt. 
Ik vind deze heel erg winters aan doen, wat jullie??

Ik heb gebruikgemaakt van de volgende Creatables van Marianne Design:
- LR0247 Schaatsen
- LR0125 Finse IJssterren

Daarnaast ook een stempel van Marianne Design Snoesje IJspret.
Het achtergrondpapier is ook van Marianne Design Scandinavian winter



5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi winters kaartje, leuk model!! Bedankt voor het meedoen bij Elk kaart een feestjes.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig wat super leuk met die kleuren!
    Het model en die schaatsen op de voorzijde is ook erg mooi!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige leuke kaart, die schaatsen erop, helemaal top.

    Leuk dat je meedoet aan de "winter wonderland" challenge bij Elke Kaart Een Feestje.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuke kaart.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit vind ik nou een echt winter wonderland kaartje :) Schaatsen is echt Hollands winterplezier, enig!

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen